kököjszi és bobojsza

A győri Benedek Elek ovi Waldorf csoportjának információs fóruma és találkozóhelye

Utolsó kommentek

  • Koko: Szia Kata! Bocsesz, hogy eltűntem az ovi életéből (de a váltás sokak számára ismert, akinek meg n... (2008.05.11. 10:01) Április 14-i Szülői Kör
  • Magnum: Szia Kata17. Annyira szerettem volna már látni mégegy hozzászólást ezen a blogon, hogy eldöntö... (2008.04.02. 14:44) Szülői Kör
  • Szilárd és Juszti: Hozzászoltunk :) (2008.03.30. 22:48) Szülői Kör
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Koko: Szia Kata! Bocsesz, hogy eltűntem az ovi életéből (de a váltás sokak számára ismert, akinek meg n... (2008.05.11. 10:01) Április 14-i Szülői Kör
  • Magnum: Szia Kata17. Annyira szerettem volna már látni mégegy hozzászólást ezen a blogon, hogy eldöntö... (2008.04.02. 14:44) Szülői Kör

Szülői Kör

2008.03.25. 20:45 Kata17

Kedves Szülők és Óvó nénik! A március 17-ei Szülői Kör „érvénytelenítve” lett, mivel két szülő jelent meg. Sajnos euritmiázni is nehezen tudtunk. Ezért szeretnénk március 31-én 16-17 órára egy rendkívüli Szülői Kört összehívni, ahol megbeszélhetnénk hogyan tehetnénk hatékonyabbá, maradandóbbá, élvezhetőbbé a közös munkát és az együtt töltött időt. Akinek ötlete, javaslata, kérése, kérdése van bárki felé, itt elmondhatja! Pl.: - hogyan tudnánk minden szülőt bevonni az év folyamán „végrehajtandó” feladatokba / manóvarrás, stb. / • az óvó nénik milyen témákat dolgozzanak fel részünkre a Szülői Körökre, • meg kell szerveznünk, hogy a közös munkák idején valakik foglalkozzanak/vigyázzanak a gyerekeinkre • ki mit tud vállalni, pl. faliújság frissítése, fotók gyűjtése, kézimunka foglalkozások szervezése, stb. Kérünk benneteket, hogy e-mail-en: novak@kata.co.hu , vagy sms-ben: (70/582-8941) jelezzétek részvételi szándékotokat. Üdvözlettel, az Óvó nénik és Kata Győr, 2008. március 25.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://waldorfovi.blog.hu/api/trackback/id/tr92396545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilárd és Juszti 2008.03.30. 22:48:14

Hozzászoltunk :)

Magnum 2008.04.02. 14:44:23

Szia Kata17. Annyira szerettem volna már látni mégegy hozzászólást ezen a blogon, hogy eldöntöttem, hogy ha 3 napig nem ír rá senki, akkor én hozzászólok. Sajnos én nem voltam ott a rendkívüli szülői körön, de a feleségem igen. És azt mesélte, hogy hasznos volt, mert az a 8-10 szülő aki megjelent, AKAR dolgozni és előrelépni. Ez tök jó!!!
süti beállítások módosítása